Re: t40 i naped dvd-rw

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 14:01:48 MET

WS napisał(a):

> 1.Jakas zewn.nagrywarka USB 2.0 (slim?)

Większe koszta, a sporo z tych slimowych cechuje się niższą jakością niż
duże odpowiedniki. Skoro nie będziesz tego nosił, to chyba rozmiar nie
ma znaczenia...

> 2. Kupic "zwykla" i
> 2.1 jakas obudowe np.
> http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=prod&kat=281 (ale to moze wyjas
> porownywalnie do 1.)

Myślę, że to dobry pomysł. Kupić jedną z nagrywarek, które mają obecnie
dobrą opinię i włożyć ją do jakiejś ładnej obudowy. :)

> 2.2 jakas przejsciowke USB IDE (SATA?) (zawsze moze sie przydac do
> podpiecia jakiegos dysku...)

Sam mam takiego, dobrze mieć przy okazji - drogie to nie jest. Jeśli
jednak chce się mieć stabilnie i solidnie podpiętą nagrywarkę, to
polecam jednak obudowę.

> czy moga byc jakies problemy z "niedzialaniem"?

Mam i nie doświadczyłem...

# /George Orwell - Rok 1984/