Re: Słuchawki bezprzewodowe

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:53:02 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:eic8j3$m8m$1@polsl.pl...

> W Bluetooth wiele nie wywalczysz -- o ile mi wiadomo przepus-
> towość wystarcza ledwie na 22 050 Hz próbkowania i dźwięk
> będzie miał zawsze charakter "telefoniczny" lekko. Pełne
> parametry słuchawki uzyskują dopiero po połączeniu przewodowym
> (cyfrowo po USB na przykład).

aż tak źle to nie jest, mam Plantronics'y Pulsar i choć jakość nie jest
najwyższych lotów (czyt. porownując np. do walkmanowych Koss portaPro) to
jest o wiele lepsza od, jak to piszesz, "telefonicznej jakości" i przewyższa
niejedne "pchełki". Co do przepustowości to możesz i masz rację pisząc o
22050 ale domyślam się, że bez kompresji, a taka wchodzi w gre w przypadku
stereofonicznego profilu BT.

--
Dariusz Krok