ASUS Z53JC vs Toshiba A100-847 vs Lenovo N100

Autor: tattva <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 11:01:53 MET

Wybrałem sobie trzy laptopy, które najbardziej mi się podobały. Tutaj
linki:
http://sklep.vobis.pl/produktinfo.aspx?symbol=874701
http://techmarket.pl/shop.php?a=opis_prod&id=NOT-MOBTOSNOT0174&categorie=551
http://techmarket.pl/shop.php?a=opis_prod&id=NOT-MOBLEVNOT0065&categorie=0

Różnice:
1. Wszystkie mają C2D, ale Toshiba jest najszybsza (T7200).
2. Lenovo i Asus - GF 7300, Toshiba - GF7600.
3. Lenovo i Asus - 1 GB RAMu, Toshiba - 512.
4. Lenovo i Asus - dwuletnia gwarancja vs Toshiba - roczna.
5. Lenovo i Toshiba - 100 GB dysk, Asus - 120 GB.

Ceny
Asus- 4600 zł
Lenovo- 4750
Toshiba - 4850+RAM (ok.300zł???)+ przedłużenie gwarancji o rok (200zł)=
5350 ?

Różnica między Asusem a Toshibą wynosi prawie 800 zł. Karta graficzna
jest dla mnie sprawą raczej drugorzędną. Procesor już bardziej się
liczy, ale nie wiem czy warto aż tyle dopłacać za pewnie niezbyt wielki
skok wydajności. Dodatkowo martwią mnie recenzję, w których jest
napisane, że Toshiba zauważalnie szumi. Podejrzewam, że powoduje to ta
karta graficzna i szybszy procesor. Może nie warto się pakować?
Laptop będzie stosowany głównie do obróbki audio przez zewnętrzny
interfejs FW. Może ktoś zauważył coś jeszcze, czego nie zauważyłem ja, a
może to pomóc w wyborze? Albo testował któryś z wymienionych laptopów?
Będę wdzięczny za rady ;-)

/tattva

--
kontakt: samborro maupa gazeta kropka pl
www.myspace.com/xanaxband