Plustek 1236P jeszcze raz...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 10:15:12 MET

Już praktycznie pogodziłem się z faktem, że nie ma pod niego sterowników
dla Windowsa XP, że leży bezczynnie i nic z niego nie będzie, bo
producent olał posiadaczy tak wiekowego sprzętu... Wszedłem z ciekawości
  na pewną aukcje, zobaczyć ile groszy jest obecnie wart i zaskoczenie...

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=131942312

"Działa także pod Windows XP." - ściema? Chwyt marketingowy? Czy
rzeczywiście jest jakoś sposób?

A jeśli nie, to czy opłaca się kupować jakiś skaner na USB za 100 zł? ;)
Niby teraz mają o wiele lepsze parametry...

# /George Orwell - Rok 1984/