pentium d 805 zwisy

Autor: Pilu <pealoo_at_wytnij_cos_o2.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 02:32:43 MET

Witam
Mam pD 805 2.66Ghz na płytce asrock PT880PRO Dual-VSTA. Kompa złożyłem 2 tyg
temu. Od tego czasu zresetował się z 10-12 razy. Tak po prostu - pyk - i
system ładuje się na nowo :) Nie ma znaczenia czy jest podkręcony czy nie. W
Speedfan wykazuje mi max 60st. C więc przegrzanie wykluczam, zresztą
radiator nie jest wcale taki gorący. Co mnie martwi to napięcie rdzenia
które podczas 100% obciążenia spada z 1.25V na 1.17V. Ale akurat reset nigdy
nie wystąpił pod obciążeniem. Ostatnio ustawiłem ddr2 i agp na wyższe
napięcie i od kilku dni cisza, zero zwisów. Proc chodzi na 3.4Ghz. Czy ktoś
mógłby mi wytłumaczyć co się dzieje? Zmieniałem już zasilacz i wszystko tak
samo - zero zwisów, ale możliwe że za tydzień mi się znów zresetuje. Gdzie
szukać przyczyny? W płycie?
P.S.Czy jest sens instalować xp 64bit na tym procku?
Pilu