Re: t40 i naped dvd-rw

Autor: WS <LipnyAdresDlaSpamerow_at_chello.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 01:49:16 MET

JFK napisał(a):
> Jestem prawie zdecydowany na cos z serii ibm t4x ale wiekszosc egzemplarzy
> na aukcjach ma wbudowane co najwyzej combo.

ja wlasnie zakupilem T40 z CDRW/DVD...(512MB, 40GB)

> Przeszukalem wiec aukcje napedow i widze ze rozpietosc cenowa jest od
> okolo 250 do 900 pln. Pierwsza cena za typowe napedy slim a druga za
> oryginalne ibm. Na oko to wygladaja identycznie ale w opisach wszedzie
> lista kompatybilnosci konczy sie na t30. Jak to jest z seria t4x?
> Zamieszali cos i nie da sie wmontowac nic zastepczego czy nie?

znalazlem np. taki, ale troszke drogo :(
http://www.allegro.pl/item138630465.html

> Przy okazji podobne pytanie o ram. Jakie kostki pasuja do tych komputerow?.

jak go dostane to pewnie bede wiedzial...;) - ale (chwilowo?) nie
zamierzam zwiekszac...

jak na razie, to znalazlem:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_frm/thread/fc561219cb0a51c
i http://www.laptops.pl/lista.php?kat_id=8&jezyk_id=1