Welland 747AK niewidoczny w sieci

Autor: Czarek <ceziu.w_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 23:32:04 MET

Witam,

Mam problem z obudową jak w temacie. Ma dwa interfejsy: Ethernet i
USB.
Na USB wszystko działa jak należy z każdym z 3 kompów.

Dysk sieciowy nie jest widoczny w sieci.

Na dysku wszystkie partycje FAT32. Kody do dysku wpisane.
W sieci pracuje SpeedTouch 510 (4 porty Ethernet, 4.2.7.16.0).
Diody przy gniazdtach świecą się normalnie (połączenie i czasem
mruga transfer).
Próbowałem dostać się do dysku w obudowie przez 3 kompy z systemami
98 i XP - dysk nie jest widoczny.
Zmieniałem dyski w obudowie - bez rezultatu.
Wyłączałem firewalle na routerze i w kompach, w tym pracowałem na
czystych systemach bez żadnego oprogramowania - bez rezultatu.
Obudowa pracuje na protokole NDAS, więc zacząłem przypuszczać, że
mój router nie puszcza tych pakietów. Dlatego podłączyłem obudowę
do kompa bezpośrednio poprzez skrosowany kabel. Potem przetestowałem
na drugim kablu. Sprawdziłem na pozostałych kompach - bez rezultatu.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Co jeszcze mogę zmienić,
sprawdzić?

Pozdrawiam,
Czarek