Re: Grafa do 500zł

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 22:26:40 MET

ocdfgdoisg <hdfgdjb@op.pl> wrote:

> Ale czytałem na pewnym forum , że są przypadki że ten wentyl nie
> zawsze sie włącza na grafie , i sa same arty , i temp. 80*C
> Dopiero po wymianie mozna się nie bać o karte że się spali , dlatego
> zasugerowałem wymiane wentyla na lepszy.

Z takim podejsciem to na kazdej grafice moze zatrzymac sie wentylator.
Ale mam wrazenie ze Ty piszesz o zwyklym, ja wspomnialem o Galaxy z
chlodzeniem zalmanowskim na jaka podrobke Pentagrama chcesz wlasnie
zmienic. Po jaka cholere nie wiem. Moze po prostu nie zdajesz sobie
sprawy ze za 20-30 zl wiecej te karty sa tez w wersji fabrycznie z
praktycznie identycznym Zalmanem.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl