Re: Monitor LCD HP L1906

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 22:06:39 MET

> Koleś chce mi sprzedać taki monitor jak w temacie. Tylko cena trochę jak
> dla mnie za niska!:) Jest to coś warte? Kompa używam tylko do pracy, nie
> oglądam na nim żadnych filmów itp.

Jest to typowy monitor biurowy przeznaczony do banków, ZUSów itp gdzie jest
obsługa klienta. Dlatego też większą staranność poświęcono na zaprojektowanie
tylnej ścianki monitora. Jest czarna ze starannie wytłoczonym emblematem HP.
Dobrze się prezentuje. Przód jest mniej istotny. Srebrna ramka. Przyciski
spasowane na poziomie najlichszych firm. Ale nawet najtańsza linia tj. 1906 ma
niezłe możliwości konfiguracji obrazu. Matryca ma bardzo słabe kąty. W biurach
przy kliencie to może jest i zaleta. Kolory i kontrast niezłe. Nie trzeba
kombinować z ustawieniami kolorów a tylko zmniejszyć jasność. Podświetlenie nie
najgorsze. Mówię na podstawie 6-ciu monitorów. Czas podobno 8/12 ms ale ja w to
nie wierzę. Nie grałem na tym to nie wiem. Taki monitor 1906 HP za jakieś 600 zł
do pracy to nawet niezły wybór. I 3 lata gwarancji.