Re: Gdzie jakieś newsy techniczne

Autor: Grzegorz Ar <gregNOSPAM_at_aristo.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 19:46:59 MET

> Każdy większy portal o kompach, prowadzi taki biuletyn. BTW niejeden
> producent hard/soft ware również (np. możesz u nVidii zasubskrywować ich
> biuletyn)

Czyli który, bo ja oprócz wspomnianego wcześniej BIULETYNU PROLINE
nie znam żadnego innego. No nie całkiem, Gemius wspomiał o Chipie - zaprenumerowałem
jest OK ale wolę PROLINE.

A co do producentów to oni piszą o swoich produktach, rzadko i mono tematycznie
odpada!

> Byru: http://www.digg.com

> No coprawda nie bedzie to newsletter i musisz operowac jezykiem angielskim,
> ale i tak polecam!

To równie dobrze mógłbyś polecić newsletter z Yahoo ;)