regeneracja tonera

Autor: JanuszW <jannus_tl_at_taki_gaz.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 13:42:20 MET

Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem laserówki samsunga ml-1520. Po zapytaniu
kiedyś o to jak się regeneruje kasety z tonerem otrzymałem od kogoś
link do instrukcji w pdf. Było tam podane, że taką kasetę trzeba
czyścić w środku szmatką, aż usunie się cały stary proszek, że trzeba
przemywać alkoholem jakieś ostrze... i wodą i mydłem wałek
rozprowadzający PCR...
A ja tylko zrobiłem dziurę w kasecie, i dosypałem proszku... Teraz moje
wydruki są w takie czarne i szare paski... Toner nie kryje dokładnie
papieru... To co? Rozkręcać i czyścić? A stary proszek ze środka?
Wywalać? Czy co? Drukowanie nie jest jakieś beznadziejne, ale czasem
potrzeba mi porządnej jakości wydruku...
Pozdrawiam - JanuszWo

--
w adresie zagadka