Laptop HP NC6000 a karty SD

Autor: wachstiel <wachstiel_at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 13:35:59 MET

Witam
Posiadam Laptopa HP Nc6000 i mam dwa problemy

1.Posiadam wejscie na karte SD, jednak gdy wkladam karte nie ma zadnej
reakcji. Czy moze mi ktos powiedziec jak sie to zalancza?

2. Po podlaczeniu pod USB Bluetooth nie ma zadnej reakcji, inny komputer nie
znajduje mojego laptopa. A gdy usiluje zainstalowac oprogramowanie
Bluesoleil wystepuje blad w trakcie zainstalowania obslugi dzwieku przez
bluetooth.

Prosze o pomoc.