Re: czy pendrive moga byc bootowalne ???

Autor: Kane <NOkaneSPAM_at_DIEkane.plSPAMMER>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 12:08:17 MET

> czy nosniki na usb np. pendrive moga byc
> bootowalne ?
>
> czy przy zalozeniu, ze czytnik kart flash (np. sd/cf/xd itp)
> jest widziany jak stacja dyskietek karta np. sd moze byc
> bootowalna, tak jak np. dyskietka w drajwie a:/ ?
>
> to sa rzeczy zalezne wylacznie od biosu czy tez od rodzaju
> nosnika/czytnika ?

Pendrive napewno moga byc bootowalne, podobnie np karty CF przez
przejsciowke na IDE
Samych czytnikow usb kart flash nie testowalem - podejrzewam ze takze pojda

Mozna grac sobie na pendrive system ratunkowy czy zestaw narzedzi (ostatnio
sam to robilem) - ja utknalem na kroku nastepnym - nie dalem rady zrobic
boot managera dla pendrive tj mozliwosci by miec tam dwie partycje z dwoma
systemami. Moze kiedys do tego wroce narazie mi sie odechcialo ;)

Pozdrawiam

Kane