Re: Gdzie jakieś newsy techniczne

Autor: Tomasz Aleksandrowicz <olek.alex_at_wp.pl.SPAM>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 03:07:57 MET

> A google zna?
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=biuletyn+komputerowy&lr=lang_pl

Haaa, dzięki ten pierwszy z googli wydaje się objecujący:
http://www.proline.pl/index.php?id=biuletyn

Piszą że prenumeruje ich 3 promile polskich internautów,
ciekawe ile to?

Gdzieś czytałem że polskich internautów jest 10 mln.
czyli mają 30 tys. chłopa ciekaw czy nie bajerują.

Czy oprócz biuletynu proline jest coś w sieci fajnego?