Re: dźwięk

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 00:07:50 MET

Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ei8am7$res$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kumam. Marudny będę, ale to i tak więcej roboty niż mam teraz. Wyciągnąłem
> sobie przedłużacz od przedniego wyjscią i wyciągam wtyczkę z głośnikami a
> wkładam słuchawki. Ponieważ często zdarza mi się korzystać ze słuchawek
> chciałem to jakoś usprawnić. Idealnie byłoby tak: gniazdo na przednim
> panelu: wkładam słuchawki a głośniki się automatycznie wyłączają. Myśłałem
> też, oprócz poprzednich pomysłów, żeby jakoś zaadoptować przełącznik/audio
> switcher wykorzystując funkcję wyłączania mikrofonu. Da się to tak
> podłączyć, żeby przełączając się na słuchawki wyłączać tylne głośniki (a
> [...]

Nie wiem jaką masz płytę główną, ale np. w Asrockach jest to tak rozwiązane,
że zworką / biosem ustawiasz jak w takiej sytuacji jest nadawany dźwięk (ze
zintegrowanej karty). Opcja pierwsza jest taka że zawsze jest nadawany
dźwięk zarówno na głośniki, jak i na przedni panel (na słuchawki). Opcja
druga - po włożeniu słuchawek, automatycznie milkną głośniki. Jest to
wygodne rozwiązanie, bo kazdy może sobie ustawić tak jak mu pasuje.