Re: Zakup notebooka

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 23:16:28 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:c292cmi39z29$.aat7rg4b4o5d.dlg@40tude.net...
> Dnia 2006-10-31 13:15:06, encja *Wojciech oleszek* wymodziła przez port
> 119 co następuje:

Akurat torba, to sie nie masz co przejmowac... lepiej kupic 50zl taniej i
przeznaczyc na dobra torbe 100-120zl, niz brac z torba jednokieszeniowa,
slabej jakosci - szczegolnie czesto podawana w laptopach nizszej klasy i
ceny. Roznica 50-70zl na torbe jest moze dosc duza, ale masz profesjonalne
zabezpieczenie podczas podrozy, nie mowiac o tym, ze jesli np ktos woli
plecak, to kupi sobie plecak, a kto skorzana - doplaci sobie do skorzanej :)
Ale to tylko taki offtopic :)

> HP. Być może dostaniesz gdzieś na wyprzedaży 6125 z Turionem na
> pokładzie (6125 to schodząca seria)- niedawno udało mi się takiego
> wyhaczyć dla znajomego za 3200 zł. Naprawdę fajna maszynka.
Co do HP radze zwrocic uwage na jedna rzecz - HP czesto w standardzie ma 1
rok gwarancji, co jest w przypadku laptopow NIEDOPUSZCZALNE. Z moich
doswiadczen - zdecydowana wiekszosc usterek (pierwsze uszkodzenia laptopa)
pojawiaja sie pomiedzy pierwszym a drugim rokiem uzytkowania. Wtedy pada
najwiecej matryc i twardych dyskow.
A na baterie i tak masz max 1 rok gwarancji...

> Z FS Amilo mam kiepskie doświadzcenia - awaryjne. LG nie znam.
Odnosnie FS - ktos tu ostatnio zapodal swoje doswiadczenia z serwisem - dosc
ciekawa lektura, niekoniecznie dla wlascicieli FS.
Ale mam klientow, ktory kupuja tylko to, bo wg nich to sprawdzona marka...
Takze na oko - trudno powiedziec...
Jeszcze jedna informacja a'propos FS - warto sprawdzic kilka zrodel, skad
mozesz zakupic, bo Siemens ma jakies totalne reorganizacje, firmy, ktore
wczesniej zajmowaly sie np. centralami telefonicznymi Siemensa, nagle zaczyn
aja handlowac komputerami, jako autoryzowany partner - maja inne kanaly niz
sklepy komputerowe, ktore kupuja w hurtowniach...

Co do LG - czy one w ogole sa popularne w Polsce? :)

Pozdrawiam
Michal