Re: Uzywany notebook R40 czy T30

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 22:08:44 MET

Dnia 2006-10-31 15:08:01, encja *Johnny* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> http://www.allegro.pl/item134988750__ibm_t30_pentium_m_1_6_ghz_256_ram_20_hdd_dvd.html
>
> tutaj niby Pentium M, ale czy to prawda? :/

A, g.... prawda...
Gość leci w bambuko: Pentium 4M to nie Pentium M

> A tu P4:
> http://www.allegro.pl/item136866755_ibm_r40_pentium4_2000_512_20_combo_lan.html

Tu nie wiem, czy to Pentium 4M, czy zwykły Northwood..

> Co radzisz?

Nie jest tak źle. Pentium 4M 1.6 to o wiele lepszy procesor, niż
Pentium M 1.6 (Willamette): dużo chłodniejszy i szybszy. W normalnej
pracy (office, net) nie odczujesz różnicy w wydajności obu tych
notebooków. Trochę szkoda, że ten T30 ma SDRAM PC133 - to mocno
spowalnia P4.

Jeśli szybkość nie jest kryterium superistotnym, ja bym brał T30 - to
naprawdę fajne maszyny, aż miło wziąść do ręki. Pozostaje tylko kwestia
konkretnych egzemplarzy - ich zużycia, trwałości baterii itp. No i warto
by dostawić RAMu - 256 MB to trochę mało.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]