Re: dźwięk

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 21:11:06 MET

maX napisał(a):
> Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
> W "Panelu Sterowania" miało być oczywiście.

Kumam. Marudny będę, ale to i tak więcej roboty niż mam teraz. Wyciągnąłem
sobie przedłużacz od przedniego wyjscią i wyciągam wtyczkę z głośnikami a
wkładam słuchawki. Ponieważ często zdarza mi się korzystać ze słuchawek
chciałem to jakoś usprawnić. Idealnie byłoby tak: gniazdo na przednim
panelu: wkładam słuchawki a głośniki się automatycznie wyłączają. Myśłałem
też, oprócz poprzednich pomysłów, żeby jakoś zaadoptować przełącznik/audio
switcher wykorzystując funkcję wyłączania mikrofonu. Da się to tak
podłączyć, żeby przełączając się na słuchawki wyłączać tylne głośniki (a nie
mikrofon)?

--
Zbychu
------