Re: ECS K7VTA3 v5 i Sempron

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 19:53:25 MET

Użytkownik "news2" <landscapes@op.pl> napisał w wiadomości
news:op.tiasr0juw2ke32@byl...

> Czy ktoś może próbował to razem i jak chodziło.
> Przejrzalem newsy ale nie znalazlem odpowiedzi konkretnej.
> U producenta ECS pisze że nie supportuje (w ver. 5 dopiero od v. 6)
> ale nie wiem czy to oznacza ze nie chodzi czy tylko ze
> zle go rozpoznaje z nazwy itp.

Ograniczenia chipsetu. Ver 5 jest na KT266, więc max FSB to 266MHz, a
Semprony są na 333. Pewnie ruszy, ale z FSB obniżoną do 266.

> Co by sie stalo jakbym biosa z wersji plyty 6 nagral na swoja
> plyte w ver. 5?

IMHO nic nie da (z w/w powodu). Jeśli wogóle płyta ruszy po czymś takim ( i
jesli wogóle umiałbyś to zrobić, bo domyslnie to flasher zakrzyczy o
niezgodności biosu z płytą, i trzeba użyć odpowiedniego /switcha, który
ominie procedurę sprawdzenia zgodności)