Re: Zakup notebooka

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 19:53:08 MET

> Notebooki mają być wykorzystywane "w terenie" w różnych warunkach, wilgoć,
> zimno itp.
> (nie można przewidzieć gdzie przyjdzie im pracować), a chciałbym aby
> posłużyły kilka lat. (gwarancja?)

Dla kogo ma byc ten sprzet? Tzn. dla akwizytorow, prezesow, a moze ma sie
nim poslugiwac przecietny skoczybruzda ? Znam geodetow ktorzy zostali
wyposazeni w laptopy PANASONIC - takie pancerne modele kupione przez
allegro, u jednego sprzedawcy. Laptopy przystosowane do pracy w terenie, dla
policji, wojska, itp, a nie jakies domowe ktore "podobno" sa wytrzymale.
Glownym argumentem byla cena - a poniewaz byly uzywane - kupiono ich 3 szt.
wiecej. Tak na wszelki wypadek, ale jakos od roku dalej leza w magazynie.
Firma wystawila faktury VAT na te laptopy (uzywane). Niestety nie jestem w
stanie powiedziec w jakiej firmie zostaly one kupione - ale nie byly to
zadne cuda - chyba procek max 500 MHz, ale to w zupelnosci Ci wystarczy.
Naprawde polecam konkretny sprzet, przeznaczony do warunkow o ktorych
piszesz - sprzet "domowy" sie do tego nie nadaje.

Powodzenia. Reksio