Re: HP LaserJet IIIp drukuje straszliwie na szaro

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 18:12:29 MET

Dnia Tue, 31 Oct 2006 17:37:12 +0100, Radosław Sokół nabazgrał(a):

> 3) Oglądnąłem mechanizm laserowy, wszystko jest czyste i
> ładne (zresztą obraz nie jest zniekształcony i nie ma
> białych plam sugerujących zabrudzenie optyki).

Ja bym go nie oglądał tylko pędzelkiem do czyszczenia obiektywów wyczyścił
wszystkie lustra i soczewki mechanizmu laserowego. Sprężone powietrze z
gruszki tez daje dobre efekty, niczego nie urwie a można konkretnie
dmuchnąć na element.

--
...:::WISKOLER:::...
W trakcie pisania tekstu nie