Re: SLI jakie karty

Autor: B0L0 <bolo_at__NOSPAM_.irc.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 14:48:57 MET

webjay napisał(a):
> Witam,
>
> Mam na pokladzie PCI-E 6600GT, planuje dokupic druga karte graficzna,
> ktora bedzie posiadala dwa zlacza DVI.
>
> Pytanie: czy moge polaczyc 6600GT z inna np. 7300GT? moglbym coprawda
> poszukac kolejnej 6600GT z 2xDVI, ale znaleziona przeze mnie 7300-tka
> kosztuje po prostu najmniej - bo niecale 300PLN.

1) nie da sie polaczyc 2 roznych kart (tak przynajmniej wynika z danych
marketingowych) dokladniej mowiac to czipy musza byc takie same (nie
jestem pewien co do pamieci)
poza tym znajac zycie to karty 2 roznych producentow i generacji beda
mialy zlacze przesuniete o 2mm i nie polaczysz ich nawet
2) wydajnosc gf7300gs bedzie zapewne nizsza niz 6600GT
3) sprzedaj tego 6600 a za 500zl kup sobie gf 7600gs albo gt

--
pozdrawiam
bolo