Re: Kłopot z grafiką

Autor: <krzysiobWYTNIJTO_at_dami.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 23:46:00 MET

> Co tam zawieszanie, najważniejsze, że masz nieoficjalny service pack i
> najnowsze dopalacze (też nieoficjalne).

Zrobiłem różne próby. Wróciłem nawet do DX 8.2 , ponieważ przeczytałem, że jest
kompatabilny z kartą - i nic. Wracałem przez kolejne DX i dopalacze i teraz mam
to samo, ale DX diagnostyk podaje jeden konkretny błąd:
 "Display Tab 1: Hardware-accelerated Direct3D 9 is not available because the
display driver does not support it. You may be able to get a newer driver from
the hardware manufacturer."
Jak to zrobić jak mam już najnowsze drivery?