Re: Pomoc w modernizacji PC-ta

Autor: tczesio <tczesio_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 23:11:09 MET

Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale pozwolę sobie zadać jeszcze kilka pytań.
Kurczę...przez 2 lata zaniedbałem informatykę na rzecz zoologii i już nie
rozumiem, co do mnie mówią... :)

> Bartona by odczuc rownice, a ten osiaga takie ceny ze stojac przed podobnym
> dylematem wzialem za cene Bartona Venice 3000+ i plyte do niej lacznie.
> Przy 1,8GHz nie bylo wiekszych roznic w stosunku do AXP THbred @1833 MHz,
> troche widac dopiero przy pogonieniu A64 na 2,54 GHz. Abys odczul wyrazna
> roznice w tego typu zastosowaniach jak Blender czy Maya wskazana bylaby juz
> raczej dwurdzeniuwka, a a to generuje koszty.

I to niemałe koszty. Prawdę mówiąc nie znam jeszcze dokładnie swojegu
budżetu na upgrade.
Myślę, że max to będzie jakieś 1500 (może troszkę więcej) plnów (bez
drukarki i ew. dysku). Więc może rzeczywiście zrobić większą "podmiankę"?
Prawdę powiedziawszy, mam spore zaległości, komputronik na hasło "Barton"
wyrzuca dwa wentylatory...
Jak rozumiem, Barton, to nazwa jakiegoś nowego rdzenia, który posiada
ponadmagiczne zdolności?
Tylko jakoś sklepy unikają pisania nazwy rdzenia...
Prawdę mówiąc, googluję od paru dni, ale nie potrafię znaleźć jakiś
konkretnych informacji.
Znalazłem takie coś: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18654
To chyba to?
Cena nie jest masakryczna, w każdym razie, warta zastanowienia.
Jeśli połączyć by to np z http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26015
to wychodzi chyba całkiem sympatyczny zestaw?
Prawdę mówiąc, nie znam opinii o Asrocku. Jedyne co wiem to to, że
składałem na płycie tej firmy trzy zestawy i z rzadnym (po 1,5 - 2 latach)
nie ma problemu.
No tak, tylko, że dochodzi jeszcze 200-250 pln na coś w stylu
lub
bo nie zamontuję tam karty na AGP...
No i do tego dopiero pamięć...
Nie wiem, czy dobrze rozumuję, to wszystko to tak na mój rozum, ale chyba
konfiguracja powinna działać?

> Dobry pomysl. Sam przerzucam sporo danych i nie wyobrazam sobie pracy
> na 1 HDD.

Czyli, w przypadku nowej płyty, to chyba raczej SATA, niż ATA?

<ciach>
> Dla siebie? Jesli tak i rzeczywiscie kilogramy to w razsadnej cenie
> najlepiej bedzie chyba wziac z Allegro itp. jakas zadbana HP4000 - przy
> takim uzytkowaniu sprzedawane obecnie "jednorazowe" lasery do domu nie maja
> szans.
Jednorazowe? Nie lubię tego słowa :)
Jednorazowa może być atramentówka. Ech, nie wiedziałem, że laserówki
również. Ale ostatecznie czego spodziewać się po laserce za 290 pln...
Generalnie chodzi mi o to, by drukarka stała, może być tydzień, w którym
poczeka bezczynnie, ale w końcu będę potrzebował np 200 stron "już" i
następnego dnia to samo...

--
Pozdrawiam
tczesio