Re: [ntg] sprawdzony sklep internetowy notebook

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 21:55:11 MET

Użytkownik "bulba008" <bulba008@op.pl> napisał w wiadomości
news:ei5jrk$bh9$1@news.onet.pl...
> W nawiazaniu do poprzedniego watku o wybor laptopa do zastosowan
> teren+geo prosze o sprawdzone informacje, ktorem sklepowi internetowemu
> mozna zaufac szczegolnie jezeli chodzi o naprawy i reklamacje.

Hejka

Nie bardzo rozumiem twoje naciski, zeby kupowac to akurat w sklepie
internetowym..
Nie masz gdzies jakiegos sensownego sklepu w okolicy? Jesli masz wybrany
konkretny model, znasz mniej wiecej jego cene to podejdz do sklepu i
molestuj sprzedawcow, zeby ci sprzedali w zblizonej cenie... Ten rynek jest
bardzo ciasny, bardzo mocno walczy sie o klientow - wiem, bo sam mam sklep
komputerowy na terenie Slaska (Tychy).
A jesli chodzi o gwarancje i serwis - czesto jest tak, ze laptopy maja
gwarancje zewnetrzna, to znaczy, ze wszelkie roszczenia gwarancyjne
kierujesz bezposrednio do autoryzowanego punktu serwisowego (ktory ze
sklepem nie ma nic wspolnego). Jesli masz jakis zaprzyjazniony sklep, moze
uda ci sie zalatwic jakas zastepcza maszyne w razie awarii, moga tez za
ciebie przeprowadzic cala operacje reklamacji, ale naprawy gwarancyjnej
raczej to nie przyspieszy...
A sklep internetowy w takim przypadku po prostu sie wypnie - oni tylko
przerzucaja pudelka (kupil, sprzedal), bez zadnej wartosci dodanej (my
zazwyczaj konfigurujemy wingroze, instalujemy jakies standardowe softy, w
stylu kodeki, acrobaty, rozne viewery itp oraz robimy krotka prezentacje
mozliwosci, oczywiscie jesli klient ma czas i ochote)

Pozdrawiam
Michal