nowy komp - konfiguracja

Autor: włos <sprobuje_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 18:27:31 MET

Witam

Czas na zmiany:)
Jako, że nie śledzę już wszystkich nowinek, a w ciągu 2-3 dni
ciężko nadrobić ogromne zaległości chciałem się spytać co sądzicie
o poniższej konfiguracji.

Komp głównie do pracy mam dużo aplikacji odpalonych
więc 1gb minimum, być moze za jakiś czas chciałbym dołożyć drugi 1Gb

Czasem w coś zagram ale nie jestem zapalonym graczem.

PROCEK: INTEL PENTIUM D 820 2.8 GHZ 2X1MB BOX 383zl
PLYTA: ASUS P5LD2 SE/C 945P DDR2 GLAN LGA775 420zl
RAM: 2 x 512 DDR2 667 MHZ 445 zl
GRAFA: Asus GeForce 7300 Skent 256 MB 350 zl

DVD: Pioneer DVR 111 - 160 zl
obudowa: Logic B5 - 165 zl

Monitor LCD - Acer 17 1716 sd - 705 zl
(Musi być LCD ze względu na małą ilość miejsca.)

razem 2608
Cena moze sie wachnąć +=300 zl
Zmienilibyście coś?

pozdrawiam