Re: Norton Commander 5.5 DOS i 2.01 Windows - linki abandonware

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 16:35:14 MET

bobek@boxpl.com napisał(a):
> I tak lepszy NC. Dos Navigator nie obsługuje długich nazw, i ma
> szpetny interfejs rodem z Turbo Vision. Dlatego uzywajcie NC 5.51 DOS i
> NC 2.01 Win a nie tego syfu.

ROTFL, Twój mózg nie obsługuje myślenia bambusie jeden

1.Słuchaj niuniek - DN jest dalej rozwijany i __obsługuje__ długie
nazwy, jak nie potrafisz ich tam zainstalować to trudno
2.Spamujesz cały polski usenet i cieszysz z tego powodu japę.Później
takie młoty jak Ty piszą, że na usenecie jest chamstwo bo nikt nie
akcpetuje spamu, a ty przecież jesteś debeśiack.
3.Napisałeś matole na grupę, która nie zajmuje się oprogramowaniem.
Zostało Ci to powiedziane grzecznie, to nie załapałeś, dalej jesteś z
siebie dumny, następnie zostałeś zjebany i dalej nie dało Ci to nic do
myślenia.Być może zostało Ci to zbyt grzecznie powiedziane, więc ja Ci
to napiszę mniej grzecznie - SPIERDALAJ!!!

Tomaszek
Ps: Przepraszam resztę grupy, ale posty krowiego bobka już mnie rozbrajają