Re: zasilacz do starego zestawu

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 12:20:02 MET

Jacek Popławski <jpopl@interia.pl> wrote:

> Mój zestaw: Athlon XP 1800+, Soltek DRV5, 768MB RAM, Radeon 9800 Pro.
> Mój zasilacz mnie wkurza, bo resetuje komputer jak czegoś dzieje się
> dużo, problem nie zniknął po zmianie 9100 na 9800.

            No nic dziwnego - ciesz sie ze Ci sieten zasilacz/konfig nie spalil,
bo R9800PRO w porownaniu do R9000 to smok jesli chodzi o obciazenie
zasilacza.

> Od zasilacza oczekuję poza stabilnością głównie ciszy. Czy dobrym
> rozwiązaniem będzie Tagan? Czy 350W wystarczy?

            Ta Taganowska 380W jest podobno niezla (ludzie ja chwala, choc
ostatimi czasy jakby czesciej narzekali) ale swoje kosztuje. Jesli nie
chcesz wydawac takiej kwoty na zasilacz to za znacznie mnniejsze pieniadz
emozesz kupic Modecoma z nowej serii MC (juz ATX 2.0). Sa ciche i maja
mocna linie 12V - nawet 350 spokojnie zasilala u mnie takiego smoka jak
R9800PRO 256 MB DDR2 na nForce2Ultra, AXP TbredB0 @1833MHz, 1 GB RAM,
2 HDD i 2 napedy optyczne z czym poprzedi Hiper 350W w ATX 1.3 z naciskiem
na linie +5V juz sobie nie radzil - po zmiane na R9800 zaczely sie resety
i zwisy w 3D jak u Ciebie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl