Re: celeron 2,13 a pentium IV 3,06

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 12:16:59 MET

> tuner tv, przegladarka z kilkoma zakladkami, pare komunikatorow, winamp,
> itunes, srodowisko programistyczne, photoshop, emule, rzadzko serwer baz
> danych. najczesciej wiekszosc z tych rzeczy jednoczesnie.

zawsze mnie zastanawiało jak wam się udaje to wszystko ogarnąć :)
oglądać tv (tuner tv) pracować nad programem (środowisko programistyczne),
dodatkow jeszcze obrabiając grafikę (photoshop). A juz zawsze mnie rozbijało
podanie tv i winampa równocześnie - albo ja mam słabe uszy albo to jednak
utrudnianie sobie życia :)

--
Pozdrawiam Qbab
www.barbasz.republika.pl