udostępnienie połączenia

Autor: Liliana Cichocka <speluna_at_autograf.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:20:00 MET

Mam problem z udostępnianiem połaczenia.
W kompie który jest podłączony bezpośrednio do sieci mam dwie karty
sieciowe - jedna ustawiona na udostepnianie, druga dla polączenia z
kompem w pokoju dzieci. Dopóki u dzieci stał poprzedni komp z win98se
(ja mam xp) wszystko działało bez problemu, wystarczyło, że
skonfigurowałam siec za pomoca płyty z xp u dzieci w pokoju i ustawiłam
na dhcp. Teraz obydwa kompy mają xp, a sieć działa tylko teoretycznie,
bo komp u dzieci niby odbiera i wysyla pakiety, ale net u nich nie działa.
Komputery również wzajemnie sie nie odnajdują np po nazwach tak jak było
wcześniej.
Za chiny nie wiem jak to ustawić.
Moje ip przydzielone przez admina to 192.168.3.xxx
maska 255....
brama 192.168.3.1
dns 83.238.41.xx i 83.238.47.x
Nazwa grupy roboczej jest w obu kompach taka sama.
Gdzieśtam czytałam, że powinnam wpisać mój nr bramy jako ip komputera
klienta, ale wtedy wyskakuje mi konflikt adresów ip...
Jak to zrobic? Może karta wewnętrzna musi mieć inną podsieć?

Bardzo proszę o pomoc

Lila