d-link dl-524

Autor: webNet <webnet_at_webnet.katowice.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:12:30 MET

Witam,

Jest to wireless router i mam pytanie, czy mozna to ustawic tak aby
dzialało jak zwykły access point (zanczy wylaczyc wtym opcje nat/dhcp) ?

Dostałem taki, ktos myslał ze jak kupi router to to jest coś lepszego ,
ja natomiwast potrzebuje access point, chyba ze w tym routerze idzei
ustawic podział pasma dla userów, tak aby nikt nikogo nie przyblokował
na p2p, chyba ze to ma rozwiazane sprzetowo juz.

Nie znam sie zabardzo jeszcze na sieciach bezprzewodowch i sprzecie do
tego, stad moze troche banalne moje pytanie.

Tomek