Licznik połączeń ADSL

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:03:19 MET

Witam.

Mam Neostradę.
Do niej modem z routerem Pentagram Cerberus Lite.
Ten modem po rozłączeniu sam podejmuje próby łączenia z siecią.
W ciągu ostatnich dni moja Neostrada działa niezbyt dobrze i w ciągu 4
dni rozłączała się ponad 200 razy.

I tu mam pytanie, czy istnieje jakiś program, który zrobiłby mi
statystykę rozłączeń/połączeń z podziałem na dni i godziny ?
Zauważyłem bowiem, że w ciągu dnia "chodzi" przez kilka godzin bez
rozłączenia, a w nocy potrafi zerwać połączenie nawet do 100 razy.

Dzięki za ewentualne rady.
Darek Kotarba