sound blaster - wersje kart...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 10:41:07 MET

witam!

chce kupic na allegro karte sound blaster audigy koniecznie z portem
firewire. czy ktos moze mi powiedziec jakie sa wersje tej karty lub
odeslac mnie do odpowiedniej strony?

na allegro znalazlem dwie wersje - sb0090 oraz sb0230. chcialbym sie
dowiedziec czym sie roznia i jakie jeszcze istnieja.

a tak na marginesie powiedzcie mi czy ta karta to dobry wybor w
granicach 100-150zl. dzwiek potrzebny mi glownie do sluchania mp3,
gier, filmow.
bardzo rzadko zajmuje sie edycja dzwieku ale na wbudowanej karcie 5.1 w
plyte gigabyte slyszalem niedoskonalosci...

--
pozdrawiam
  Andre