Re: Broadcom WiFi na Vista x64 - instaluje a nie dziala

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 06:54:31 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Ale tak czy tak nie widzę powodu, żeby zmieniać z XP na Vistę. Nie
> podoba mi się np. stopień upierdliwości systemu.

            MS zdecyduje za Ciebie czy bedziesz chcial czy nie za pomoca obslugi
nowych DRMow z wideo HD dla BD/HD-DVD oraz gier pod DX10. No chyba ze
odpuscisz sobie te dwie dzialki, ale wtedy po co wogole uzywac MS Win NT
5.0-5.1? W kocu te dwa pola to glowna przewaga OSow MS nad OSami
alternatywnymi. Witamy w swiecie monopoli :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl