Re: windows xp aktywacja

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 22:21:15 MET

Kochany Ro !
Bez urazy ... jesteś piratem ...jak wielu innych i pomijając fakt, że NTG to
odpwidama Ci ...
Przerabiałem ten problem ...
PO zakończeniu nie da się nawet zalogować (nawet w trybie awaryjnym) ...
Jakbyś miał kopie np. stanu systemu działającego to moglibyśmy dalej
pogadać, ale jeśli nie masz to muisz zrozumieć, że to KAPLICA !!!!
Przstawienie zworki JP1 może coś dać choć nie jestem tego pewien, dane o
aktywacji to rejestr i pewne pliki ...

Niestety ...

Pozdrawiam Exploris.