Re: Budżetowy komp dla malucha.

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 19:38:16 MET

Osobnik posiadający mail Mich@l napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie, nie moja. Podałem to tylko jako przykład, z sugestią
> zastanowienia się czy oby na pewno pecet jest najlepszym wyborem dla
> dziesięciolatka.

a jakie znaczenie ma tutaj fakt ze to jest 10-latek?

> Na maczka jest sporo mądrych gier, w sam raz dla dzieciaka.

uuu, bedzie szalenstwo jak sie dowie, ze może pograc w mądre gry... ;-)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan