Kłopot z grafiką

Autor: <krzysiobWYTNIJTO_at_dami.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 18:52:04 MET

Witam
 Mam win98SE z nieoficjalnym serwis pakiem 2,1b, płyta EPOX - ep 8kra2i, Athlon
2400+, 512RAM, grafika Radeon 9200 na AGPx8, zaistalowany DirectX 9.0c,
najnowsze dopalacze 6-2_wme_dd_cp_30314
Problem polega na zawieszaniu się grafiki w grach. Polega to na wyświetlaniu
poziomych różnokolorowych pasków. Obsługa kompa jest możliwa, ale tylko za
pomocą klawiatury. USB przestaje działać (a mychę mam na USB). Widoczne są okna
a paski są na tapecie.
3DMark03 przechodzi przez pierwsze 3 gry (testy) po czym następuje zwiecha wg
opisu wyżej.
Karta grafiki pracuje już długo wcześniej na płycie K7VZA ale tylko AGPx4 i
było wszytko OK.
Teraz ani x4, ani x8. Próbowałem różnych wersji dopalacza (dx musi zostać , bo
nie umiem go odinstalować).
Nie mam już konceptu co dalej. Może ktoś z was miał taką zabawę.
Prosze o pomoc.