Re: Norton Commander 5.5 DOS i 2.01 Windows - linki abandonware

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 17:29:01 MET

 <bobek@boxpl.com> wrote:

> Aby nie było wątpliwości, NC został porzucony i wycofany z handlu.
> Wersje 5.5 i 2.01 pochodzą z 1998 roku, zatem jest to już
> abandonware.

            Piszesz bzdury i do tego 3-krotnie. Widze ze nie tylko ja na to
zwrocilem na to uwage, polecam Message-ID:
<Xns986BAC3F199B7mbien@127.0.0.1> i
<23oh55x3e0rz$.fe7g1ubg5y83$.dlg@40tude.net>. Przeczytaj i zastanow sie nad
tym co robisz zanim innych nie wprowadzisz w blad, czego konsekwencje moga
byc przykre jak ktos ma pecha.

> I to by było z mojej strony wszystko, skoro na grupie nie
> lubią wiadomości o abandonware. Znikam stąd na dobre.

            Nikt Cie nie wyrzuca, zwrocono jedynie uwage ze to NTG i do tego
nieprawda, wiec jesli chcesz pisac na ta grupe powinienes zmienic tematyke
postow, a ze swoimi watpliwosciami nt. "abadonware" uderz na pl.soc.prawo
- tam wiecej osob wytlumaczy Ci ze sie mylisz.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl