Re: gdzie kupie - fyrtaki 35x35x10 lozyskowe

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 15:45:01 MET

jacipokaze@gmail.com wrote:

> a Google nie dziala?
>
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=35x35x10+sunon&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

ludku, google to moj wujek
jak by w tym co on wypluje bylo cos co mnie interesuje to bym nie pytal
i nie zawracal dupy innym "ludziom"

ku scislosci w polskich 3 sklepach:
1. brak towaru na magazynie
2. rejstracja wymaga wyslania listownie kopi papierka o nadaniu numeru regon
3. fyrtak jest ale bez 3 kabelka - licznika obrotow

wiec pytanie nadal aktualne do kogos kto cos takiego gdzies dostepnego
widzial ostatnio

--
       pojemność silnika (cm^3)
------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu