Re: p³yt[k]a [jako¶æ nagrywania p³yt] DVD w Toshibie

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 12:09:34 MET

"qwerty" ei217t$6ka$1@inews.gazeta.pl

> Ostatnio Toshiba ma problem z napêdami. Padaj± jak muchy (u znajomych trzyma³a góra rok).

Ja mam na oko 3 razy wiêcej popsutych p³yt DVD ni¿ dobrych.

Na pewno czê¶æ tych popsutych to moja wina, ale szacujê tê winê na 10 procent.
(chyba, ¿e moj± win± jest wybór Toshiby -- wówczas na 95 procent) ;)

Pomy¶la³em sobie, ¿e najlepsza jest nagrywarka nagrywaj±ca na najgorszych
p³ytach, jako ¿e koszt zmarnowanych p³yt jest wiêkszy od kosztu samej
nagrywarki kupionej przed dwoma laty i wielokrotnie wiêkszy od kosztu
dzisiaj sprzedawanych nagrywarek. Czyta³em, ¿e ASUS ma jak±¶ metodê
na nierówne p³yty -- nie wiem, o jak± nierówno¶æ chodzi. Ja staram
siê wybieraæ tylko p³yty najlepsze.

Moja by³a cztery razy wymieniona a po ostatniej wymianie p³yty EMTEC
(czyli BASF -- moim zdaniem dobra firma) pada³y wszystkie -- DVDx8, DVDx16...
Wszystkie czy¶ciutkie, bez widocznego kurzu, bez widocznych rys, mo¿na by
powiedzieæ, ¿e idealne, cztery z nich tylko co zakupione w sklepie
po 2 z³ote za sztukê wraz z cienkim opakowaniem...

E.