Re: nf7-s v2.0 i dynamiczne krecenie bartona 2500+

Autor: <damianosr_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 11:48:41 MET

> z tego co mi wiadomo nf7 nie nadaje sie do tego.
> u mnie taka mozliwosc nie dziala (zwiehhy), a na plycie Gigabyte, ktora
> mialem wczesniej bylo okej.
> cos mi sie przypomina, ze to chodzi o chipset?

Na google również wyczytałem że się nie da, że obsługują to
tylko chipsety kt400 oraz SIS.
Ale jak już pisałem ja właśnie na nforce2 używam "dynamicznego
podkręcania" bezproblemowo od dwóch dni - linux kernel 2.6.15. I tak
myślę sobie że skoro linux potrafi to musi też być jakieś
rozwiązanie pod winxp (Przynajmniej mam taką nadzieję).