Re: NEC AD-7173A

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 11:27:29 MET

Osoba Atlantis napisała na pl.comp.pecet:

> Sam czekam na test tej nagrywarki, ponoć ma się wkrótce pojawić
> recenzja na cdrlab.pl... Tyle tylko, że mnie nie interesują płyty 18x
> - to zwykły chwyt reklamowy i nie skróci to znacząco czasu nagrywania,
> a może mieć wpływ na jakość - ja nawet 16x nie nagrywałem nigdy. ;)

To też znowu nie jest tak. Gdyby chodziło o chwyt marketingowy,
zrobiliby 32x. A tu zaledwie o 2x szybciej. Osobiście nagrywam 16x, bo
jest szybciej, a na dobrych płytach mieszczę się w specyfikacji
nagrywalnej płyty DVD :)

> Za to interesuje mnie inna rzecz - obsługa płyt DVD-RAM2 (6x-12x) z
> którymi starsze nagrywarki (1x-5x) nie są kompatybilne. :)
A mnie CD-RW 32x...
> Odczyt mogliby poprawić, ale dla mnie nie jest to ważna cecha jeśli
> chodzi o nagrywarkę - używam osobnego czytnika.

A dla mnie ważna. Również używam osobnego czytnika, jednak jest on
wyraźnie wolniejszy od nagrywarki, w związku z czym chciałbym go
wymienić na coś lepszego.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur