Re: Pentium 4 2.8C szybszy od 2.8E ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 17:23:07 MET DST

ggs wrote:

> "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> wrote in message
>
> Sadze , ze nie jest to normalne. Moze dysk cos nie ten tego ?
> W np. HDTach podobne wyniki?

HD Tach pokazuje bardzo zadawalajace wyniki na poziomie 50MB/s na
poczatku i spadajace do 30 chyba na koncu, dokladnie nie pamietam, ale
nic z dyskiem nie szwankuje.
Poza tym jak odpala sie program ktory przed chwila zamknieto to z dysku
nawet nic nie czyta. Chyba mam cos jednak z windowsem. Probowalem juz
wzsystkich skanerow antywirusowych/spyware /malware normalnie robilem
juz cuda na kiju, grzebalem po rejestrach w poszukiwaniu dziwnych
wpisow, robilem sprawdzenia oryginalnosci plikow chronionych windowsa...
Mam teraz w planie podlaczyc jakis inny dysk i zrobic swiezutka
instalke aby porownac czy to chodzi o system w sensie programowym czy
sprzetowym...

Chwilowo wracajac do porownania prescota do northwooda, w tescie na tym
pclab pokazywali ze prescott wyfgrywa przy kodowaniu mpeg albo przy
pakowaniu np. Winrarem. A u mnie wlasnie pakowanie (co prawda 7zipem)
wypada gorzej...

Moze ktos z Was ma podobna maszyne i moglby podzielic sie wynikiem testu
w 7zip ?

--
pzdr
rb