Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: squonk <prot_at_usun_to.eranet.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 10:11:25 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ehsmfj$k2g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> iAudio G3, ma radio i ma krystalicznie czysty dźwięk i jest NAJLEPSZY

widzidsz, to Twoje zdanie :) mnie osobiscie G3 nie lezal (mialem 8 miesiecy
wersje 2gb) mial po prostu zbyt sterylny dzwiek, natomiast to mp3 enchace -
czy jak t5o sie tm nazywa - sluzace do poprawy dzwieku poprzez uzupelnienie
harominicznych - dla mnie dramat :) - wrocilem do irivera - ale podkreslam -
to tylko moje zdanie (abstra***jac - nie ta liga cenowa - wiem - ale
np.iadio x5 mi sie podobal).