Powielona nazwa stylu

Autor: M.Z. <mizmy_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 06:19:00 MET DST

Moze ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co mogę zrobić w takiej sytuacji:
Kiedy otrzymuję plik rtf z komputera od jdnej osoby nigy nie mogę
go umieścić w PageMakerze, mam wtedy taki komunikat. "Powielona nazwa stylu,
spróbuj umieścić w innym formacie". Ostatnio nawet jesli plik doc z tego
komputera
zamienię na swoim komputerze na rtf też dzieje się tak samo.
Mozna by wkleić jako tekst, ale wtedy giną kursywy, myslniki zamieniaja sie
w dywizy
itp. Nie wiem, jak sobie z tym poradzić i bardzo mi to utrudnia pracę.
Z plikami z innych komputerów nie mam takich problemów.
Może ktoś ma sposób na to?
Pozdrawiam
MZ