Re: Uszkodzony dysk

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 19:38:22 MET DST

Dnia Fri, 27 Oct 2006 19:26:03 +0200, ciupa napisał(a):

> Mam poważny problem z dyskiem.
> Uszkodził się. Problem polega na tym, że podczas wykrywania dysku przez BIOS
> słychać jakieś dziwne dzwięki, tak jakby coś się ocierało. A głowica skacze
> po talerzu tak, jakby nie mogła znaleźć odpowiedniego miejsca. Po ok.
> minucie dysk się się wyłącza, tzn. tarcze przestają się kręcić, głowica
> przesuwa się na pozycję spoczynkową.
> Czy to uszkodzenie mechaniczne czy coś z elektroniką??

Chyba raczej mechanika i to moze byc juz kaplica. Sproboj go wsadzic do
lodowki, czasem pomaga, bo nim sie nagrzeje dziala i mozna kopiowac pliki.

> CZY JEST JAKAS SZANSA ABY ODZYSKAĆ Z NIEGO DANE, GDYŻ MAM TAK BARDZO WAŻNE
> DOKUMENTY I INNE PLIKI??!!!
> Jeżeli tak to jak??
> Proszę o pomoc.....
> pozd. ciupa
>
> P.S. Problem z dyskiem trwa już jakiś czas ale dotychczas zmiana jego
> położenia (np. pod jakimś kątem lub prostopadle do powieszchni) pomagała...
> Treaz już nie :(

No to sie nie popisales, widzac ze dysk pada i nie robiac kopii. Sam sobie
jestes winien.

I jeszcze powiedz, ze to Samsung to bedzie git. Mi wczoraj padl, ale
elektronika.

pzdr
Johnny