Re: czyszczenie kompa

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 18:37:07 MET DST

cyberkid@chello.pI wrote:

> Hmm... Kiedyś miałem problemy z wiatraczkiem na starym GF5200 i
> korzystanie z takiego oleju dawało bardzo krótkotrwały efekt, po
> prostu gdy radiator (a wraz z nim wentylator) łapały temperaturę, to
> olej tracił swoje właściwości smarujące. Lepszym rozwiązaniem wydaje
> mi się smar grafitowy.

Grafitowego nie testowałem - natomiast bardzo dobrze sprawdza się i jest
polecany olej do panewek (do dostania w np. elektronicznych). Oliwa do
maszyn do szycia jest raczej kiepskim rozwiązaniem - podobnie jak
"domowe patenty" w stylu olej jadalny..

Inna sprawa - jak ktoś już wspomniał, przy starych "turkoczących"
badziewiastych noname'ach najlepiej po prostu zmienić wentylator.

Pozdr.