Re: Nowa obudowa z zasilaczem i uzywana plyta glowna...

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 18:15:48 MET DST

Radoslaw Sokól (rsokol@magsoft.com.pl) napisal(a):

> 1) Istnieje mozliwośc ze tamten zasilacz spalil plyte glówną
> lub jeszcze coś innego.
>
> 2) Napisz *jaki* zasilacz. Moc o niczym nie mówi.

Zasilacz firmy:

COLORSic EN60950
wraz z obudowa kupiony na allegro:
http://allegro.pl/item132985931_obudowa_colors_it_atx_c8001_jedyna_na_allegro.html

Co ciekawe podpinalem teraz zasilacze 350W i 300W ktore sa sprawne na 100% i
jedyne co sie dzialo to:
* poruszyl sie delikatnie wiatrak na CPU
* mignely kontrolki na obudowie jednostki

Wiec uszkodzeniu ulegla plyta glowna i moze procesor ...

Zasilacz podpinany ten pierwszy oryginalny z obudowy nie porusza wiatrakiem, nic sie
nie dzieje, przy pomiarze napiecia wskazuje 2V wiec padl zasilacz i plyta glowna, czy w
takiej sytuacji mozna zadac jakiegos odszkodowania od sprzedawcy w/w obudowy z
allegro?

PS: W procesorze po polnocno-wschodzniej stronie pojawil sie dosc gleboki otwor,
ktorego raczej nie bylo wczesniej - ten wybuch przypominajacy wystrzal kondensatora
mogl byc dzwiekiem wybuchu procesora?...

Jak sie zachowuje komputer ze spalonym procesorem?
Po nacisnieciu przycisku zasilania wiatraki sie kreca czy tak jak u mnie wszystko
dostanie prad przez sekunde i umiera ....

procesor i x = dziura <lol>

| x |
| |
| |