Re: Club 3D Gf7800GS AGPx8

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 16:08:09 MET DST

MadMan napisał(a):

> A ja też źle nie mam - graniczna to chyba 115 stopni :) Zresztą
> przydałoby się nieco przedmuchać też kartę.

Ja, to po doswiadczeniach ze swoja poprzednia karta Gigabyte GF6600GT
128/128 - chcialem ponownie inwestowac w miedzianego Zalmana - bo mi
wtedy firmowe chlodzenie kiepsko chlodzilo (ponad 65*C jak dlugo gralem)
i wkoncu zaczelo halasowac wkurzajaco - ale jak zobaczylem jak cichutko
pracuje fabryczne na obecnym Club 3D - a przede wszystkim jak wydajnie
ochladza karte - to dalem sobie spokoj. :) Jestem zadowolony, ze mam ta
karte - mialem miec Leadtek'a ale dlugo czekalem na niego i wkoncu
trafil sie od reki Club 3D (troche bylem nieufny - wkoncu Leadtek to
sprawdzona firma) - ale okazuje sie, ze lepiej na tym wyszedlem! :) Mam
mniej grzejacy sie GPU, w lepszej technologii (0,09nm) - a przede
wszystkim - pamieci sa 1,4ns a nie 1,6 ns jak ma wlasnie ten Leadtek. :)
Takze jest fajnie. :) Jedynie ten limitowany Gainward bylby lepszy pod
AGPx8 ale to juz fanaberia i kolejne wywalanie kasy za wzrost wydajnosci
  rzedu 20% (przeskakujac z poprzedniej karty na obecna mam jakis 100%
wzrost) :)

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.