Re: czyszczenie kompa

Autor: Any User <any_at_microsoft.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 15:16:10 MET DST

> Hmm... Kiedyś miałem problemy z wiatraczkiem na starym GF5200 i
> korzystanie z takiego oleju dawało bardzo krótkotrwały efekt, po
> prostu gdy radiator (a wraz z nim wentylator) łapały temperaturę, to
> olej tracił swoje właściwości smarujące. Lepszym rozwiązaniem wydaje
> mi się smar grafitowy.

Ychy, i później napiszą: "przyczyną pożaru było zwarcie instalacji
elektrycznej, przypuszczalnie spowodowane samodzielnymi przeróbkami,
dokonywanymi w sprzęcie gospodarstwa domowego"...

Czy naprawdę tak trudno kupić nowy zasilacz? Pomijając już mierny efekt
takiego kombinowania, to jest to urządzenie pracujące pod napięciem większym
od 24V, które jest górną granicą bezpieczeństwa dla człowieka.